OPIS WEBINARIÓW:

Głównym celem webinarium jest przybliżenie i zapoznanie słuchaczy z teoretyczną i praktyczną wiedzą dotyczącą tłumaczenia tekstów medycznych poprzez specjalistyczne tematy i treści związane ze specyfiką danego webinarium.

Webinarium 1: 

Wstęp do tłumaczeń medycznych. Najczęściej spotykane dokumenty (druki/formularze). Analiza i treść poszczególnych rubryk.

Cześć praktyczna: glosariusz zawierający propozycję tłumaczenia nazw dokumentów i ww. rubryk.

Webinarium 2: 

Źródła wiedzy i terminologii, pomocne strony internetowe, słowniki, atlasy. Tłumaczenie rozpoznań.  ICD-10, ICD-O.

Część praktyczna: tłumaczenie podstawowych dokumentów takich jak: zaświadczenie MSEK, orzeczenie o niepełnosprawności oraz opinii pokonsultacyjnej specjalisty.   

Webinarium 3: 

Przymiotniki i przysłówki łacińskie wraz z prefiksami – określenie lokalizacji zmian chorobowych

PROWADZĄCA: Natalia Vivchar

Tłumacz przysięgły języka ukraińskiego, tłumacz medyczny z 8-letnim doświadczeniem w zawodzie. Tłumaczyła na szkoleniach specjalistycznych dla lekarzy chirurgów, laryngologów, kardiologów, onkologów, a także dokumentację i wizyty pacjentów w wiodących placówkach opieki zdrowotnej w Polsce, m.in. Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie, Centrum Słuchu i Mowy w Kajetanach, Narodowym Instytucie Kardiologii w Aninie, Uniwersyteckim Centrum Klinicznym WUM i in. Wykonuje tłumaczenia tekstów naukowych i naukowo-popularnych z zakresu medycyny i farmacji.  

OPŁATY:

Członkowie LST i wykładowcy uczelni wyższych o profilu lingwistycznym – 240,00 PLN 

Członkowie pozostałych organizacji zrzeszających tłumaczy – 280,00 PLN

Studenci – 80,00 PLN

Pozostali uczestnicy – 320,00 PLN

Zapisy wyłącznie za pośrednictwem Konfeo przy użyciu poniższego linka:

https://tlumaczenia-tekstow-medycznych-ua.konfeo.com

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

  • Starannie przygotowany materiał szkoleniowy i ćwiczenia.
  • Konsultacje ze ekspertem.
  • Przyjazny sposób przekazu.
  • Duża dawka praktycznej wiedzy do zastosowania od zaraz.
  • Certyfikat uczestnictwa.

Serdecznie zapraszamy do udziału! 🙂